Thursday, September 1, 2016

Books I Read in August 2016 (197 - 222)





Pictured: 5-star reads in August

197. Falling by Jane Green (review copy audiobook; my review)
198. Akata Witch by Nnedi Okorafor (library book; my review)*
199. Watching Edie by Camilla Way (review copy audiobook; my review)
200. Xala by Ousmane Sembene (interlibrary loan; my review)
201. Meat by Opal Carew (eARC from NetGalley; my review)
202. The Garden Party and Other Stories by Katherine Mansfield (eARC from Edelweiss; my review)*
203. The Invisible Life of Ivan Isaenko by Scott Sambach (eARC from NetGalley; my review)
204. Work Like Any Other by Virginia Reeves (library book; my review)
205. Indelible by Adelia Saunders (eARC from Edelweiss; my review)
206. Wolf in White Van by John Darnielle (library book; my review)
207. Mathilda by Mary Shelley (Serial Reader; my review)
208. Angel Catbird Vol. 1 by Margaret Atwood (eARC from Edelweiss; my review)
209. The Girls by Emma Cline (own from BOTM; my review)
210. My Name is Lucy Barton by Elizabeth Strout (library book; my review)
211. The Professor and the Madman by Simon Winchester (own; my review)
212. The Seventh Elephant by Alexis Stamatis (own; my review)
213. The Guest Room by Chris Bohjalian (own in audio; my review)
214. My Own Cape Cod by Gladys Taber (interlibrary loan; my review)
215. My Antonia by Willa Cather (interlibrary loan; my review)
216. The Last Wish by Andrzei Sapkowski (own; my review)
217. Indiana by George Sand (own on Kindle; my review)
218. A Whole Life by Robert Seethaler (eARC from NetGalley; my review)
219. The Rain in Portugal: New Poems (eARC from NetGalley; my review)
220. If I Was Your Girl by Meredith Russo (interlibrary loan; my review)
221. Lady Susan by Jane Austen (Serial Reader; my review)
222. The Many by Wyl Menmuir (library book; my review)


Abandoned:
The Blazing World by Margaret Cavendish
Hystopia by David Means
Eileen by Ottesa Moshfegh
Storm Rose by Corina Bomann




No comments:

Post a Comment

Thanks for visiting the Reading Envy blog and podcast. Word verification has become necessary because of spam.